Bezorging en Levertijden

Verzending
Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Als je op werkdagen voor 17:00 besteld, dan garanderen wij dat we je bestelling dezelfde dag aan PostNL overdragen.
Wij rekenen een vast tarief van 5,95 voor de verzending en afhandeling van alle bestellingen.

Verzending met Track&Trace
Alle bestellingen worden verzonden met Track&Trace. Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail vind je een link naar de Track&Trace van jouw bestelling. Zo kun je je bestelling volgen.

Levertijden
PostNL streeft ernaar alle bestellingen binnen 1 werkdag te bezorgen

Niet thuis?
Als je niet thuis bent om je pakje in ontvangst te nemen probeert PostNL je pakje af te geven bij de buren. Als dit ook niet lukt dan probeert PostNL je pakje de volgende dag opnieuw af te leveren. In beide gevallen laat de chauffeur van PostNL een bericht achter in je brievenbus. Met de “niet-thuis-code” op het bericht kun je zelf aangeven waar en wanneer je wilt dat PostNL de tweede afleverpoging doet.

Als de tweede afleverpoging ook niet lukt, dan levert PostNL je pakje af bij het dichtsbijzijnde postkantoor. Met het afhaalbericht kun je je pakje ophalen, daar heb je drie weken de tijd voor. Na drie weken wordt je pakje naar ons retour gestuurd. Zodra wij het pakje retour hebben ontvangen nemen wij contact met je op.

Pakket vertraagd?
PostNL streeft ernaar jouw bestelling binnen 1 werkdag te bezorgen. 98% van onze bestellingen wordt binnen 1 werkdag afgeleverd. De overige 2% loopt helaas vertraging op. Wij vinden dit vanzelfsprekend heel vervelend, maar hebben hier helaas geen enkele invloed op. Voor vragen over de bezorging van jouw bestelling kun je contact opnemen met PostNL: 0900 – 0570 (€0,45 per minuut).

Als je bestelling een week na de verwachte leverdatum nog niet is afgeleverd, neem dan contact met ons op.

Vragen of opmerkingen?
Neem gerust contact met ons op.